zondag 11 mei 2014

Linda33

Ben net gescheiden en woon noodgedwongen voorlopig bij mijn ouders in. Mensen die mij niet kennen hebben al snel hun vooroordeel klaar. Leuk knap blondje met weinig hersens. Jammer want als je me beter leert kennen, zul je er al snel achter komen dat er met mij best een goed gesprek mogelijk is
Afspreken bij mij dat gaat niet, dat kan ik mijn ouders niet aan doen maar misschien wel bij jou? Wil een man die van aanpakken weet, want ik heb aan een keer niet genoeg. Erotische afspraakjes daar gaat het bij mij voor nu om. Een relaite sta ik voor nu nog niet open maar wie weet. Zeg nooit nooit
Maar nu vraag ik alleen sexdate met mij


 

1 opmerking:

  1. Wat een popje! Ik zou graag bijdragen om jouw die nare tijd te vergeten door voor een leuke en spannende tijd te zorgen. Ik ben lang (1.90), slank (83 kg) en sportief, ik kan mijn foto niet mailen maar als je mailt naar fabel8ig@gmail.com zal ik er een paar sturen.

    BeantwoordenVerwijderen