vrijdag 9 mei 2014

Samenzoekende

Wij hebben elkaar leren kennen op school in Maastricht, Sandra (linkse) is lesbi en ik (Nicole)
 WAS hetero, maar sinds ik haar heb leren kennen ben ik bi.
 Op dit moment zijn wij elkaars sexmaatjes.
 Zij is officieel single en ik zit in een relatie met een vriend, maar die weet niks van mijn sexrelatie met Sandra.
Sandra heeft het ook nooit met een jongen gedaan, maar ik wil haar wel de experimentele kant opsturen.
Alleen, zij vind mijn vriend absoluut niks.
Dus hebben wij samen besloten om hier een jongen te vinden die met mij en mn vriendin een spannend triootje wil doen.
Tuurlijk gaat alles discreet, want mijn vriend mag er absoluut niks van weten.

 
 Dus heb je serieus interesse?? Mailtjes is altijd welkom, en gewone reacties natuurlijk ook. Ohja, Fotos kunnen wij altijd op prijs stellen Hete kusjes ~X~X~X~X~ Nicole & Sandra

http://www.flirttime.nl/foto/Samenzoekende/001
                                            Wil jij ons nu direct live thuis aan de telefoon?

                                                                    Bel dan nu
                                                      0906-0116(€ 0.80 p/min)

                                                           Mijn boxnummer is
                                                                      29562729
                                                              wij wachten op je...

                                              Hete kusjes ~X~X~X~X~ Nicole & Sandra





#flirt #flirtplek #flirttime #chatgirl #seksbabe #camhd #Chatgirlcam #cambabetijd #sexyselfie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten